قسمتی از اسلایدها حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت. ادواردز دمینگ بهبود مداوم کیفیت تعاریف: مشتري خارجي (خارج از دستگاه): مشتري يا كاربر اطلاعات كه خارج از سازمان ميباشد. مشتري داخلي: شخص و يا بخش ديگر از همان سازمان كه اطلاعات را دريافت و استفاده مي كند. توانایی اندازهگيري: ميانگين توان دوم خطاي فرآيند اندازهگيري نسبت به خطاي كل مورد نظر کوچک است. پايداري فرآيند: وضعیتی كه تغييرات فرآيند به طور كل شامل مؤلفههاي تصادفي است. توانایی فرآيند: تغييرات تصادفي یک فرآيند پايدار كه از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات كوچكتر و کمتر است. فلو چارت بهبود مداوم کیفیت شناسايي مشخصههاي مهم محصول از طر یق نظر سنجی از کاربران تهیه و گسترش روند نماي فرايند سه ویژ گی مهم آن عبارتند از: اول ...